Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Migur | użytkownik

imię i nazwiskoK.M. adresGliwice zarejestrowany10.07.2007 @22:30:13 ostatnio na stronie14.06.2009 @19:10:22

Moja przygoda z fotografia zaczęłą się w 2005 roku (zdjęcia z Chorwacji). Był to aparcik Olympus, bez rewelacji ale coś zaskoczyło... Niedawno bo na poczatku wakacji, gdzieś w połowie , zakupilem 400D i zaczynam się uczyć wszystkiego od nowa.Mam nadzieje, że z biegiem czasu będę doskonalił swoje umiejętności.

Niestety, rumakowanie się już zakonczyło i zaczynamy nowy rok akademicki. Nie wiem czy się śmiać czy plakać... ale jakoś to bedzie. Obecnie we Wrocławiu....

Pozdrawiam.



Wiecej nowych zdjęć :
http://www.flickr.com/photos/migur/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4511782
digarty37 komentarze357 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon EOS 400D , EF-S 18-55mm ,Canon 17-85 IS, Canon EFS 55-250 IS

komentarze
~Migur    25.05.2008 @22:27:38
Nowe zdjęcia !!! Czesc pojawi sie na dg ale nie wszystkie... http://www.flickr.com/photos/26611648@N05/
_______
Fotografia to pasja,nie wyścig szczurów...
Pozdrawiam
~mieszkovsky    19.10.2007 @22:48:53
Zapraszam na rewizytę
_______
mój hołm pejdź http://mkurasik.com
-palysek89    19.10.2007 @22:19:23
rowniez pozdrawiam
-palysek89    19.10.2007 @22:09:09
hehe moja wiewioreczka juz dawno je zrobila
~withinfun    19.10.2007 @22:08:11
dzieki za wizyte,pzdr
~sarenka199    19.10.2007 @22:07:36
dzieki za odwiedzinki
_______
srutu tu tu
~Migur    14.10.2007 @00:10:33
Hehe to raczej jemu skasowali konto... zapraszam.
Pozdrawiam.
_______
Fotografia to pasja,nie wyścig szczurów...
Pozdrawiam
~Seckowaty    14.10.2007 @00:08:11
Ta.... skasowało TO coś już konto. I dobrze... bo już poleciała informacja do moderatora. bydłu mówimy NIE!

Kolorowo u Ciebie... .się rozejrzę
~Migur    13.10.2007 @23:53:43
Szkoda mowic sluchajcie, takich jak on poprostu trzeba ignorowac...
Pozdrowienia.
_______
Fotografia to pasja,nie wyścig szczurów...
Pozdrawiam
~Seckowaty    13.10.2007 @23:52:01
hihi.... widze że ten nikoshi (czyt. NikoSzit) też Ci zalazł za skórę do niego można jak grochem o ścianę ^^
ostatnio edytowane: 2007-10-13 23:52:24
~Migur    13.10.2007 @23:48:35
A owszem, podobno to zdrowe
_______
Fotografia to pasja,nie wyścig szczurów...
Pozdrawiam
~Dienerin    07.10.2007 @09:18:28
i oczywiście dziękuję za oceny
_______
venio ut serviam ad maiorem Dei gloriam
~Dienerin    07.10.2007 @09:17:53
o faktycznie Gliwiczanka :D
pozdrawiam :D
_______
venio ut serviam ad maiorem Dei gloriam
~luxfer    27.09.2007 @00:05:52
dzięki wielkie pozdrawiam
_______
@---}---
~flaw2    26.09.2007 @13:12:40
dzięki troszeczkę to podkręciłem w PS-ie
_______
nie ma nic co by do mnie pasowało
~Ewelina81    26.09.2007 @11:50:02
dziękuje
_______
Ewelina81
~srokaRogata    26.09.2007 @06:51:48
wroclaw wroclaw
dziekuje za wizyte
pozniej odwiedzeCie tez
ja tez.....
~monis034    26.09.2007 @02:12:44
tez prawda :P
ale przynajmniej dowiedzialam sie czegos nowego :P
~monis034    26.09.2007 @00:42:50
aletam nie ma fioletu poza golfem ktory jest ciemny :P
~monis034    26.09.2007 @00:35:05
dziekuje
gdzie razi po oczach fiolet?
~withinfun    25.09.2007 @15:08:03
dzieki pzdr
~Weronika108    22.09.2007 @17:29:16
dziekuje...jaki bobas?
_______
Pozdrawiam wszystkich niepozdrowionych
~mayanka    22.09.2007 @00:04:34

wszystkie moje prace to real;
krople,światło,mayankowe widzenie i
ja to nazywam moją"alchemią"...
magicznych snów....
~mayanka    21.09.2007 @23:53:21
dzięki
pozdrawiam
~Fibi    26.08.2007 @13:56:39
Dziękuję i pozdrawiam
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt